Gå til innhold

Dere som har barn i barnehage, ett spm til dere:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har begynt i bh, men jeg sliter litt med en ting. Det blir så kort tid mellom middag og kveldsmat. Middag 1630 og kveldsmat 1830... Det går egentlig ikke. Vurdedrer å utsette middagen slik at vi spiser 18 og dropper kvelds, men er så usikker på om hun vil sove godt nok på natten på middagen. Hun spiser nemlig ikke så mye middag enda...

Noen tips?

Hun er ett år.

Jeg kunne gitt middagsglass i barnehagen, men vi har veldig lyst å innføre familiemiddag nå når hun begynner å bli så stor.

Håper noen kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at hun sikkert klarer å spise begge måltidene. Det gjør i allle fall min lille 1åring. Hun er sliten etter bhg og synes det er likegreit med to mindre måltider enn ett stort. Hun spiser også middagsglass i bhg i tillegg til middag/kvelds når hun kommer hjem.

Skrevet

Siden du skriver at hun ikke spiser så mye til middag ennå, er det kanskje greit med kvelds et par timer etterpå?

Mine får middag når vi kommer hjem (litt varierende tidspunkt) og kvelds før de legger seg. Hvis de har spist veldig mye til middag spiser de som regel mindre til kvelds, og omvendt.

Skrevet

snuppa her spiser også sånn... går helt fint det..;)

Skrevet

her dropper jeg stort sett kveldsmaten hans. får som oftest bare litt frukt og en flaske melk. Han spiser kl 15 i bhg og så middag ca kl 17 og så legger han seg senest kl 19. Han er 17 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...