Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Heisann. Fint om jeg kan få bestillingen din snart. klem
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Hehe.. Ja, nå så. grr... tror du ikke jeg mangler akkurat 1000,- på å nå målet mitt da.. er så ergelig.. men men.. ikke noe å gjøre med det.. ene vertinna mi ble syk, skulle egentlig til henne å ha party i går nemlig...
jente08&jente2010<3 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 åh...så kjedelig! ei jeg kjenner driver på med perfect home parties...ho opplevde akkurat det samma! og det sto om en tur til berlin! litt snurt gitt:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Hehe.. ja... litt kjipt nå man ikke når de målene man har satt seg.. men skitt au.. hehe.. får ta det igjen neste gang. Drev med perfect home før jeg også.. men fant ut at tupperware var mye enklere... Mye lettere, ting kan stues inni hverandre, så tar mindre plass, og INGENTING kan knuses!! Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå