henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 hei er litt dårlig her... er akuratt som om noe "klemmer" lungene i sammen sånn at eg ikke får pustet inn skikkelig, og så føles det også som om luftrøret er blitt mindre så det er tyngre å puste inn, det har vært sånn i et par dager så begynner å bli litt svimmel... noen som som har opplevd noe lingnene? takk fro alle svar
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 JA ! Det føles liksom som at lungene ikke får fylt seg med luft .. Som om de er klemt og lufta ikke kommer helt fram . Har også hatt det sånn de siste dagene .
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 da er d sikkert noe i lufta hehe
kokosyklus Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Prøv å gi lungene litt motstand når du puster ut. F.skes pust ut av et sugerør eller snurp leppene litt sammen. Det hjelper litt på meg når jeg får den følelsen. Jeg har noenganger vanskelig for å få trukket pusten helt inn, slik man gjør når man fyller lungene skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå