FuriLaks Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg har veldig lyst til å kjøpe symaskin, men er det sånn at jeg må ha dyrt=bra eller kan f.eks en fra elkjøp til tusenlappen være bra nok?
krabbetrollet Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg kjenner ikke til den fra Elkjøp, så kan ikke si noe om den... Jeg har den billigste de hadde på sybutikken her. Er veldig fornøyd med den, jeg :-) Men går ut fra at jeg hadde hatt flere muligheter med en dyrere maskin. Hvis du ikke har symaskin fra før, og ikke vet om du kommer til å bruke den så mye, ville jeg gjerne kjøpt en rimelig. Du kan heller avansere når du finner ut at dette liker du :-) På den annen side blir det heller ikke gøy å sy dersom symaskinen er veldig dårlig...
lenej :o) Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 kjøpte en janome maskin, på symaskiner.no, til 5000kr, å den er bedre enn bra!! hadde en fra rema til tusenlappen, å den gikk gaiken første gang eg brukte den. fikk pengan tilbake da, men d ser sjøl ka du vil bruke peng på. bedre da å kjøpe no ordentlig, som ikke går ødelagt da...
ApriIbaby Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg har holdt meg til anerkjente merker og har vært fornøyd så langt...Singer, Husquarna, Janome....vært fornøyd med alle. Da jeg skulle kjøpe min første maskin fant jeg ut at man fikk mye mer for pengene (ca 2000 brukte jeg) ved å kjøpe en eldre Husquarna enn å kjøpe en ny til den prisen. Bruker fortsatt den maskinen mest. Er suuupergod. Kjøpte den i en butikk sånn at den var nyoverhalt og greier... Vil anbefale det om du da ikke skall bruke en del mer penger.
Januarjubel! Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Er du på sms hefalomp? sendte deg akkurat en melding som er litt relatert til dette her he-he.. Kjøp deg symaskin, du kommer ikke til å angre! Du vil ha den i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå