Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Er så i tvil om hva jeg skal kjøpe av type vogn. Har halvveis bestemt meg for Basson Roma 69. Den var best i test i fjor på tv2, og den er veldig fin. Noen som har hørt noe om denne type vogn? Sitter og å lurer på om jeg skal kjøpe vogn med bare tre hjul. De er jo mye mer hendig og lettere og manøvrere vil jeg tro. Hvilken type vogn har dere bestemt dere for, og hvorfor?
Tpop Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Vi ville ha 4 hjul, da vi bor der det ikke alltid er brøyta så veldig bra hele vinteren. Kjenner flere med 3hjuling og de er ikke like fornøyde med 3 hjul på vinteren rundt her. Vi har ei Brio, brukt vogn. Vi har ikke prioritert å kjøpe ny da jeg føler det er mange penger rett i dass med en gang, men har manråd og vet man skal ha flere med ikke lt for mange års melom rom så er det jo lønnsomt. Vi kjøpte denne vognen til forrige mann, brukt og den så helt ny ut for hun hadde nesten ikke brukt den. Men så gikk det i en ma og søsteren min kjøpte den igjen av oss da hun ventet samtidig som oss. Hun har ikke brukt vogna nesten hu heller (hu ville ikke sove i vogn nesten)så da har vi kjøpt den tilbake nå. Like fin som ny:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå