Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Og jeg er nordlening med to barn som bor i Oslo. Har kjøpt en prosjektert enebolig og har begynt å få litt panikk for å flytte ut av byen til et fremmed sted. var det lurt???? Kan noen berolige meg?
krabbetrollet Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Ser at du er førskolelærer. Hvis du får deg jobb i nærmiljøet kommer du til å bli kjent med masse "lokale" folk :-) For meg høres det lurere ut å bo på Jessheim enn i Oslo, men må innrømme at jeg ikke kjenner til Jessheim, da :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jessheim er et kjempefint sted! Du kommer sikkert til å stortrives Mye bedre enn oslo!!! Jeg bor ikke på jessheim selv altså, men det er veldig trivelig der.
ApriIbaby Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Gratulerer! Vi holder på å kikke etter hus på Jessheim selv. Hvor har dere kjøpt?
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Bare gled deg du. Jessheim er et veldig ålreight sted. Myyyyye bedre enn Oslo
Mrs. Bouquet Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Elsker å se husprospekt, har du linker av huset ditt?
Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Puhh. Takk. ER så stressa på dette her. Vi har kjøpt på Nordbymoen. Skal være ferdig etter jul. Satser på å få meg jobb i nærheten. Men er så bekymra siden vi ikke har noe kjennskap til stedet elller famile der. Men føler det er på tide med litt mer barnevennlige omgivelser. Drømmen hadde vært hus med hage i byen, men det er jo så sinnsykt dyrt.Dårlig på link men huset ligger på finn. Søk på Norbymoen. hus A2.
fleXibel Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Er da fint på Jessheim.. Er ikke derfra men de gangene jeg har vært der så syntes jeg det såg fint ut Men skjønner deg litt og da.. er et by-menneske jeg og
fleXibel Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 P.s. Er ikke lange stubben med tog til Oslo fra Jessheim
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Jessheim er et fint sted, men jeg synes det er en del harry mennesker der. Men det er jo bare meg da. Bor selv på Kløfta, ikke langt fra Jessheim=) Send en pm hvis du vil bli kjent med noen i nærområdet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå