♥ Celines mamma ♥ Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Noen som har prøvd matolje mot flass i hodebunnen? Hvilken effekt hadde det?
nr3 i mars Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Ikke prøvd det, men brukte vanlig babyolje. Det fungerte bra. Måtte gjenta det noen ganger. Brukte lusekam som man får kjøpt på apoteket til å ta det bort etter at oljen hadde virket litt.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Har brukt babyolje her og. Brukte først lusekam men det fungerte ikke, ble sår i hodebunnen. Kjøpte babybørste (får kjøpt på babybutikker) og da gikk de lettere bort. Nå har hun fått det tilbake så nå er det på an igjen med ny runde.....
amidala, en til? <3 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Det har vi prøvd!! Matolje!! El olivenolje faktisk!! Kan tro det luktet... he he Smurte på masse på kvelden. La et håndkle på puta.. Neste morgen, skylte vi, og da var nesten alt vekk!!! Men gjentok et par ganger.. etter det, har det IKKE kommet tilbake!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå