Gå til innhold

Matolje mot flass i hodebunn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd matolje mot flass i hodebunnen? Hvilken effekt hadde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd det, men brukte vanlig babyolje. Det fungerte bra. Måtte gjenta det noen ganger. Brukte lusekam som man får kjøpt på apoteket til å ta det bort etter at oljen hadde virket litt.

Skrevet

Har brukt babyolje her og. Brukte først lusekam men det fungerte ikke, ble sår i hodebunnen. Kjøpte babybørste (får kjøpt på babybutikker) og da gikk de lettere bort. Nå har hun fått det tilbake så nå er det på an igjen med ny runde.....

Skrevet

Det har vi prøvd!! Matolje!! El olivenolje faktisk!! Kan tro det luktet... he he

Smurte på masse på kvelden. La et håndkle på puta.. Neste morgen, skylte vi, og da var nesten alt vekk!!! Men gjentok et par ganger.. etter det, har det IKKE kommet tilbake!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...