oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 noen ideer om hva vi kan gi? sånn rundt en 1000 lapp? da min mor ble 50 reiste jeg og mine søsken til fotografen og tok bilde...men dette er ikke brødrene til min mann interressert i. hun har liksom alt...ønsker seg penge, men det gir jeg ikke av prinsipp. alle gode råd mottas med takk:-)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Da mammaen min ble 50 gikk vi søsken sammen og spleiset på stylist. Ho fikk velge seg ut et antrekk, og stylisten sminket og ordnet håret hennes. Så sendte vi ho og pappa ut for å kose seg. Til min tante gikk vi mange sammen om å spleise på et spa opphold... begge deler ble satt veldig pris på. Men blir dyrt da, så er en fordel at man er fler om å spleise. Lykke til:)
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 takk for svar...lurte faktisk litt på ett spaopphold, men må få med brødrene til mannen min og... ikke lett dette her
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 He he, nei det er ikke så enkelt. Kan vel ikke be de om å fikse det selv heller, da ender det sikkert opp med penger... Håper dere finner ut av det i hvert fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå