Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har enkle oppskrifter på babysokker???

Jeg har en fra før,men kunne tenkt meg en som måler litt lenger enn det...For mitt første barn hadde veeeldig store føtter,tviler på at barnet jeg venter passer den størrelsen jeg har...de er veldig knøtt sokkene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heklet eller strikket? Og kan du lese engelske mønster?

Skrevet

Jeg anbefaler FruMöllers babysokker! De er lette å strikke, pene å se på, sitter godt på foten til knotten - fyller altså alle kriterier :) Tror du kan få tak i oppskrift via Nöstebarn, men det koster vel... kanskje noen her inne har å sende deg? Jeg har hjemme, men er fortsatt på ferie :(

Skrevet

Jeg har noen sokker fra nøstebarn som heter mosters babysokker. De er strikket i ett stykke med riller og sydd sammen midt bak. De går helt opp til knærne og er str.4/12 mnd.

Er disse det samme som du ka-ping mener? Jeg syns disse satt veldig godt på foten.

Skrevet

Finner ikke noe bilder på Nøstebarn sine nettsider akkurat nå, men det høres ut som de samme :) Går ikke helt opp til knærne akkurat.... men det avhenger jo av hvor langt du strikker den kanten - jeg valgte å avslutte litt før oppskriften. Uansett - jeg er knallfornøyd med dem i hvert fall, og anbefaler dem varmt videre :)

Skrevet

Eg tenkte helst strikka. Holde på å lera meg å hekla :) Men eg har litt problem med oppskrifter på engelsk...

Skrevet

Åååå,de hørtes helt perfekte ut!!! Kanskje noen som kan legge ut oppskriften her...? Det hadde jeg satt veldig stor pris på,det er ikke lett å få tak i... :)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å skrive inne hele oppskriften her, men om du vil ha den kan jeg sende den på mail. Den er scannet.

Skrevet

Du er bare en stor engel du !

Nå berger jeg virkelig til jul med arbeide :D

Hele høsten og vinteren blir ikke det samme uten noe håndarbeide å kose sge med :D

Tusen takk :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har lyst til å sende den til meg også???

=)

Skrevet

Kanskje jeg skulle skrive mail adressa mi også i tilfelle noen har lyst til å sende oppskrifta til meg, he he...

[email protected]

Skrevet

Du er en knupp!!

Tusen takk =)

Skrevet

Da har jeg sendt til dere to siste.

Om noen flere vil ha oppskriften får nesten noen av dere som har fått den sende til de. Begyner å bli mange nok nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...