--arkin-- Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 jeg skal sende sprinkelseng, lekegrind,vogn og masse annet små babyutstyr som bæresele,brystpume.. helst også en stellekomode.. åssen kan jeg sende dette billigst mulig?? dette er jo veldig store ting
imsdal med julesmak Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hvis jeg var deg ville jeg sendt det som egenembalert Norgespakke. For en pakke med maxvekt 35 kg. koster det 279 kr (+69 kr hvis pakken er større enn normalen hos posten) Regner med at du flatpakker sprinkelseng, lekegrind og stellekommode og da trenger det ikke ta så stor plass. Dette er forutsatt at du ikke bor ett sted der hurtigruta går forbi, og pakken skal til ett sted hurtigruta anløper, da kan det lønne seg å sjekke hvor mye den skal ha for å ta det med.
--arkin-- Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 sendes fra oslo og skal til stavanger.. ja jeg kommer til å flatpakke alt sammen... men vet du hvor mye det koster med sånn egenembalert norgespakke da??
Kamomille Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 se www.posten.no Kan lønne seg å sende det med budbil (f.eks box delivery) dersom du skal sende mye. eller med toget. Men det må du netsen regne på utfra vekt og volum
imsdal med julesmak Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Prisen på egenembalert norgespakke står i innlegget mitt over
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Det enkleste har vel vært å bruke ei grind som de har på posten den kan du ha veldig mye i, og så slipper du å polstre tingene så mye.. Det koster 400,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå