Nit@™ Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har en drittdag bokstavlig talt. Har kronisk tarmsykdom som har blomstert opp i dag. Måtte gå ned på dosen med medisiner og knasker Imodium som legen sa.. Hjelper ikke det spøtt. Nå er jeg helt tom for krefter, ligger bare på sofaen og har dårlig samvittighet for alt jeg burde gjort.. Skulle tatt masse husarbeid, lekt med Pilten. Og her ligger jeg da. Arghhh.. Forbaska dritt. Bokstavlig talt. Dagens drittinnlegg fra meg! ;o)
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Dårlig samvittighet er noe vi har funnet opp selv ved å sette altfor høye (og ofte urealistiske) krav til oss selv. Slapp av og bli frisk, er da ikke det mye viktigere enn en husvask?
Nit@™ Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Du har nok rett i det! Hadde så store planer for dagen... Men jeg får vel bare ligge her og se i taket, og tenke på at det burde jo vært vaska det også *he he* Pappa leker med Pilten så da har jo han det på "G" ;o) Forbaska bortkasta og ha dårlig samvittighet. Akkurat som vaskefilla savner meg ;o)
hit og dit Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Vaskefilla er glad for å få litt fri på søndagen, og sønnen din er underholdt. Finn fram ei god bok og bli frisk. Det er faktisk fullt lovlig å ha ein dag på sofaen når ein er sjuk. Hilsen ei som ikkje får dårlig samvittighet av at hybelkaninene legger på seg i helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå