LUKAS Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hei Jeg tar førskolelærer utdanning på 1 året deltid. Lurer på om noen som har tatt det før kan fortelle meg hvordan det var? Leste dere mye utenom, jeg leser en del, men er mye tungt stoff som er på nynorsk. Ja , spørsmålet mitt er vel, er eksamene vanskelige? og leste dere mye utenom?
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 du må eregne md med litt lesing ja. eksamen er vanskelig noen mer enn andre, men bare send meg en pm md spm så kan jeg svare deg. e d noen spesielle fag du tenker på eller? jeg holder på å utdanne mg nå men det er ikke så lett å lese masse når en har to små....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå