Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tar førskolelærer utdanning på 1 året deltid. Lurer på om noen som har tatt det før kan fortelle meg hvordan det var? Leste dere mye utenom, jeg leser en del, men er mye tungt stoff som er på nynorsk. Ja , spørsmålet mitt er vel, er eksamene vanskelige? og leste dere mye utenom?

 

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må eregne md med litt lesing ja. eksamen er vanskelig noen mer enn andre, men bare send meg en pm md spm så kan jeg svare deg. e d noen spesielle fag du tenker på eller?

 

jeg holder på å utdanne mg nå men det er ikke så lett å lese masse når en har to små....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...