Gå til innhold

Hvem av de vognene som er mest bredde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp igjen,

OTH?

GT?

osv...

Skrevet

Skjønte ikke helt spørsmålet? Vil du ha en stor, bred vogn med god plass i setet eller lurer du på hvilke som er brede og vanskelige å kommefrem med i butikker?

Vi har TFK. Den har god sitteplass, men er likevel ikke så bred mellom hjula.

Skrevet

Ja det er det jeg mener..Jeg kan ikke alltid skrive riktig siden jeg er døv.. Vi døve har ofte problemer med gramatik og skrive riktig men de fleste er superflinke som dere..

Beklager men uansett forstod du meg og det er bra ;)

Skrevet

Tror Quinny er av er av de bredeste, men vi er knallfornøyd med vogna allikevel :o)

Skrevet

Den vognen du har, kan brukes opp til 3 år eller noe?

Skrevet

Helt i orden det. Måtte bare vite om jeg svarte på rett spørsmål.

Men quinny har vel ett litt smalt sete? Slik at det fort kan bli trangt med vinterpose.

Skrevet

Min eldste sønn er fire år, og lang. Han sover og sitter godt i den vognen når han får låne av lillebror.

Men likevel blir den liten sammenlagt.

babyjungle.nl har dem, og der er de ca 2000,- billigere enn i Norge.

Skrevet

Ja vi bruker den ennå, snuppa er snart 3 år og 103 cm.

Skrevet

TFK kan iallfall brukes opp til 3 år.

Den er så stor i sittedelen at det blr aldri noe problem med plassen.

Ellers er den dønn stødig og er super å trille med de store luftjulene og håndbrems.

Skrevet

Sønnen min er 18 mnd til mandag, og skal ha ny vogn som har god plass til han når det er med voksipose.. god plass med tfk? Sorry at jeg spør? hehe.. Den teutonia vognen han har, er trang, selv om den er opp til 3 år..Han er jo tynn og slank..

Skrevet

Jeg brukte voksi i TFK'en vinteren som var, og der var det good plass.

Veldig greit å kunne regulere fotbrettet både opp og innover også, da holdes voksi'en perfekt på plass.

Skrevet

Emmaljunga edge duo har bred og lang bag,men er også tung og vanskelig å trille i butikker osv. der det er trangt.Men super om man skal bruke bagdelen lenge,som vi gjorde med høstbaby..

Skrevet

Vi har bugaboo,, en kjempe liten vogn med kjempe god plass til barnet :) baggen er en av de største (om ikke den største) på markedet og det er veldig god plass i sportsdelen også, kan brukes opp til 3-4 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...