Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kjempetrøtt hele tiden, å skikkeli giddesløs, har ikke lyst å gjøre noen verdens ting annet enn å sove eller sitte i sofaen..er 37+6 nå..den lille har festet seg, og det stikker mye nede i magen, og har veldi mye sterke kynnere..

noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like langt på vei som deg og har bare lyst til å sove. Jeg har ikke sterke kynnere, men litt svake innimellom. Jeg vet ikke om hodet har festet seg men jeg er 2.gangs og da skjer d gjerne like før fødsel....

Vi får vel bare kvile oss så vi er "fit for fight".... :)

Skrevet

jah, vi får gjøre d.. trenger iallefall energien da :)

Skrevet

Ja er litt sånn som deg gitt!!! TRØTT mye av tiden!! Er ikke så langt på vei som deg 33+6..Har litt sånne stikkinger i magen særlig på venstre side.......Ubehagelig....Veit du hva det kommer av??:)

Skrevet

Jeg er 36 +3 og er trøtt hele tiden :( Har slitt hele svangerskapet med trøtthet og håpte at nå på slutten skulle jeg få mer energi, men uten hell... Sover dårlig på natten så det er kjempe tungt å komme seg på jobb. Har kun en uke igjen på jobb, og håper jeg får hvile når permisjonen starter.

Føler alle pusser opp og ordner til babyen skal komme, men jeg orker ingenting :( Etter jeg kommer fra jobb ligger jeg rett ut på sofaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...