Gå til innhold

Flere her som bare såvidt har vært innom str. 62 og 68?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår brukte vel 62 i nesten 1 mnd. Så nå har jeg lagt bort den str. og skulle over på 68. Men den rakk jeg og bruke i et par uker bare.. Nå er jaggu den også begynt å bli for liten! De vokser jo så himla fort! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker opp hånda, mini hoppa fra 62 til 74*

Skrevet

Hehe...ja har det på samme måten. Lillegutt har akkurat brukt 50. La bort og begynte å bruke 56. Prøvde noen plagg i 62 i går og i dag, og jammen passer mange av de også!! Utrolig hvor raskt de vokser!

Skrevet

Samme her.Brukte 62 en stund og så skulle jeg gå over til 68 og det er nesten for lite og han som har så mye kult i 68 ,håper det blir litt kaldere snart ,sånn at han får brukt det litt før han begynner på 74.

Skrevet

hm.. føler egentlig at jeg har fått brukt alle str en stund jeg.. noen sier man som regel kan hoppe over en str.. men det har ikke vært tilfelle her.. .. spesielt 68.. bruker det enda.. nå er han 7,5 mnd.. lagt fram noe 74.. men alt for stort enda.. ( snuppen er 69 lang..)

Skrevet

Her har vi hoppet over str 62, så og si :) Strekker seg sinnsykt i lengden denna pjokken min :)

Skrevet

Hvor mange måneder og hvor lang er babyene deres når dere bruker/brukte str. 62?

Bruker enda str 62 på min gutt på tre mnder. Han er 65 cm lang. Har handlet inn noen klær i str 68, så håper han ikke er vokst ut av de før han får brukt di.

Skrevet

Gutten min brukte 62 frem til han var ca. 5 mnd. Husker ikke helt hvor lang han var, men tror han var 64 cm. på 5 mnd. kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...