frk.møøø Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 vært i brasil og chile, likte begge landene på hver sin måte.. chile var veldig likt norge i klima..brasil var veeeldig varmt, men herlig for det
frk.møøø Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 men alt er jo sef ogå avhengi av når man reiser.. jeg var i chile i feb. og brasil i feb. stor forskjell på heten. brasil var voldsomt varmt og chile varmt men deilig på den tiden:)
frutilla Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Ok,koselig å høre at andre her har vært der.Jeg skal dit andre uke i sept.håper å treffe norske der da.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Har vært i Guyana for cirka 10 år siden. Det var i regntiden og utrolig varmt (lå rundt 40 grader). Det var et fattig land og det viste godt overalt. Mye kriminalitet. Hotellet vi var på i Georgetown var ok. Transport var ikke trygt (var ikke vanlige taxier, kun det vi i Norge kaller pirattaxi). Vi hadde med oss noen kjente fra lokalbefolkningen hele tiden vi var utenfor hotellet pga stor kriminalitet og turister var mest utsatt. Sjøen, gatene, butikkene, alt var skittent. Det var svindyrt på kjøpesenteret (for de rike) og latterlig billig på market eller i gata. Lokalmaten var relativt god. Alt i alt en opplevelse å ha med seg, men jeg reiser ikke tilbake dit på ferie.
Gjest ->>- Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Ja. Stort sett positiv. Absolutt en anbefalt verdensdel, men det er de vel strengt tatt alle. Skal du på tur? Du kan vel uansett ikke konkludere med noe som helst om Buenos Aires selv om noen skulle ha hatt en dårlig opplevelse i Caracas osv.?
PAVEEL Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 var en mnd i argentina i 2005. nyyydelig land. koselige folk. var og så i brasil en tur, var og så foz de igazu. den bør alle som er enten i brasil, argentina el paraguay får med seg. helt utrolig vakkert:-) var en snartur innom uruguay også. hadde med sønnen min som da var 10 mnd (nr to var jo ikke kommet ennå). flott å reise m barn. og argentinerene eeeeelsker barn:-)
frutilla Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 jeg skal besøke en del av min familie som jeg ikke kjenner.jeg kom til norge da jeg var lita så nå vil jeg ta meg en tur dit og oppleve mer i Chile.men skulle ønske jeg traff noen norske der da.
Gjest ->>- Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Chile er supert, særlig sørligste delen. Bor vel en del norskinger i landet, men det skal sikkert litt til å snuble over dem - men slike finnes det jo plenty av her, så hvorfor dra dit for å møte dem? =) Om du skulle befinne deg i nordlige Chile anbefales en avstikker til Peru og Macchu Picchu.
frutilla Skrevet 26. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2007 Ja,det er mere for å dele fine opplevelser da.Jeg er gift med en norman så det er også fint for han og møte noen der.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 26. august 2007 #11 Skrevet 26. august 2007 Jeg har vært i Chile på ferie 1 mnd., og det var en fantastisk opplevelse, et herlig land og helt annerledes enn jeg trodde. Hvis du skal sørover så burde dere dra til et sted som heter Pucon. Det er et slags adventure-sted hvor ma¨nge brasilianere og argentinere ferierer. Her var det så mye spennende å gjøre, bl.a. rafting,ridning i et nydelig landskap, bade i varme vulkan-kilder, bestige toppen av en vulkan (2300 m.o.h.), kjøre vannscooter og masse mer. Husker så godt de spilte A-ha og Lene Marlin på butikken der:) Søk på Turismo Trancura, tror de har en egen nettside. God tur! Heldiggris!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå