Gå til innhold

om man bestiller fra billigtester

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tar det før de er i postkassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par dager til ei lita uke.. (har opplevd 2 uker, men da ble pakken stoppet i tollen...Og da tar det lengre tid)

Skrevet

takk..;)

kanskje jeg bare skal bestille i dag da..har ikm i dag..men tror jeg venter til neste helg med å teste meg om jeg ikke har fått mensen da.. så kan jo kanskje bare kjøpe slike tester..;)

Skrevet

hva er adressen igjen?

Skrevet

Sist jeg bestilte derfra var en onsdag ettermiddag, ca i fire-tida. En time senere kom det mail om at pakken var pakket og sendt. Fredag formiddag kom pakken i postkassa. Og jeg bor ikke spesielt sentralt til. (kan ofte ta en xtra dag). Syns det var imponerende rask levering :-)

Skrevet

3 dager:-)

Skrevet

så kjekt..;)

adressen..;) hihi.. veldig utålmodig...

Skrevet

www.billige-tester.no/

Skrevet

takk..;) glemte bindestreken..;)

Skrevet

da har jeg bestillt..håper jeg får dem i løpet av uken..og at tanten ikke er kommet..;)

Skrevet

Jeg bestilte og betalte med mastecard for lenge siden,men har aldri fått noe...Prøvd å nå de på mail uten å lykkes!!=(

Så jeg bestiller ikke der mer,men det er jo sikkert forskjellige erfaringer,jeg hadde vel bare uflaks...

Skrevet

hmm..var det jeg og gjorde.. men trakk de pengene? stod i bestillingen min at de ikke trakk pengene før de hadde sendt pakken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...