Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 det er helt grusomt!!! Er skikkelig kvalm og kjenner lite liv. det kan ikke være noe farlig eller? Er helt hysterisk for tiden.....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Sånn har jeg åsså det.. Ekstremt kvalm, å kjenner lite liv..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det er så skummelt. den begynner jo å bli stor så den har jo liten plass å bevege seg på, men likevel blir jeg redd når jeg ikke kjenner noe og i tillegg er bbokstavelig talt dritkvalm!
eiram-81 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 er i uke 36+2 i dag, og er kvalm, spesielt om natten. var plaget med kvalme tidlig i svangerskapet, og nå har det satt inn igjen. er dette vanlig da?? kjenner mye liv.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 kvalm, eller halsbrann???? kan ligne veldig. Kjøp dere love hearts fungerer fint og e ikkje så dyrt, åsså kan man få tak i de på bensinstasjonen, butikken, og kjosker... Ellers så har du vel gavison på apoteket.... Prøv å se om ikkje det skal hjelpe på kvalmen det gjør det i hvertfall på meg...=)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg synes nå det er ganske stor forskjell på kvalme og halsbrann, da man kjenner halsbrannen i halsen og kvalmen i magen. det er absolutt kvalme fra min side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå