Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Villle bare fortelle dere at det er fullmåne den 28. kanskje ventetiden er over til da? *krysse fingrene*
Bietta Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hehe, man kan jo håpe... Men jeg har ikke så stor tro på det, da, har tidligere gått 9 og 16 dager over termin, og da hjalp ikke fullmånen noe:-) Men hvis man allerede er moden, så hjelper kanskje fullmånen??? *håpe, håpe*
Aylinah Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Øøøhm,hæ...seriøst...Brått kjente jeg at jeg fikk litt rare tanker her hehe
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 jeg stoler på fullmånen jeg =) sies jo at jentene fødes ved fullmåne og jeg skal jo ha jente. den 28 har jeg 16 dager igjen til termin... så her må vi bare hååååpe på at det stemmer... er til og med fullmåne i fiskens tegn, og jeg er fisk... men er det natt til den 28 da eller? altså natt til tirsdag?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror også på fullmånen:) da jeg var til ul trodde hun at det blir en jente, men hun var noe usikker da. ja, krysser alt jeg har for at h*n kommer ut da! begynner å bli skikkelig lei nå... hehe:) Er litt usikker på om det er natt til tirsdag. noen som vet?
Aylinah Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg er SPÅDD å få gutt,er er da FØDEKLAR på tirsdag,det vil si har 21 dager igjen til termin da ) Hehe,da får jeg bare lene meg tilbake å se hehe
Tide-li-bom Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Da krysser jeg det som krysser kan for oss, det bør jo funke for noen. Jeg selv har nærmest gitt opp, trur ikke at den babyen vil ut i det hele tatt, den har flytta inn permanent
Marolla Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Jeg fikk mi på nymåne, 13 dager over termin.. Lykke til damer!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 Haha:D det var som å høre meg selv. er overbevist om at den ikke kommer ut noen gang. tror den har forkalket seg fast der inne. hodet festet seg for sikkert en måned siden og magen har synket for lenge siden. modningen er der osv. men iiingenting skjer!!!!! hehe:p
Aylinah Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Krysser det som krysses kan for alle fødeklare her jeg også ) Good luckk girls hehe
Tide-li-bom Skrevet 26. august 2007 #11 Skrevet 26. august 2007 Tru om man skal prøve andre kjerringråd i tillegg?? Skal dere? Trur jeg skal tvangspule gubben (han er livredd for sex, sier det er ekkelt at han skal drive å stange i hodet til lillefrøkna, spesielt siden jeg har åpning enda)
Rekecabaret Skrevet 26. august 2007 #13 Skrevet 26. august 2007 jeg har termin 28!!! håper fullmåne hjelper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå