Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Har en gutt på snart 3 uker som ikke vil rape etter måltid...det hender at han gjør det i blant etter 20-30 minutter, men har ikke alltid tid til å vente så lenge. Han har kun gulpet èn gang, men er redd han skal bli vond i magen grunnet luft som ikke får komt ut. Noen som har tips til meg??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hvis han ikke viser smerter over å ikke få rape,er det ikke sikkert at han trenger den rapen. De trenger kun rap for å få ut luft som de får i seg når de drikker melk,men det er ikke sikkert at han får så mye luft i seg da.Vet ikke hva mer jeg skal si
Linchen Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Han raper når han må!) Han er sikkert ikke så glupsk enda... Gutten min raper sjelden med en gang. Jeg lar han ligge en stund før jeg i det hele tatt prøver å få han til å rape. Noen ganger sovner han jo også med puppen i munnen. Da hender det at han først raper når han våkner igjen. Begynner å kjenne igjen mønsteret - han klør seg fælt i ansiktet og blir veldig urolig, da hender det at vi bare behøver å løfte han opp, så kommer rapen, evt gni han kraftig på ryggen. Vi har aldri fått han til å rape rett etter maten.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Vå¨r raper heller ikke mye, holder han opp i maks 5 minutter etter måltidet. Av og til raper han, av og til ikke.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Og han har ikke vondt i magen, så trenger tydeligvis ikke rape alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå