Gå til innhold

Har skikkelig dårlig samvittighet nå... Jeg ga opp !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å høre på bablingen til 3 åringen min fra kl 06:30 i dag tidlig... NON STOP altså.. maks 2 min imellom fortellinger og spørsmål..så kastet jeg inn håndkledet og satt på en film nå.. Ahhh.. stille, stille..

Fy... for en mor altså.. sitter her med cappocinoen min og prøver å samle krefter for neste runde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke han det er gøy å se på film da?

Mine ser nesten alltid på film i helgen de. (Altså en film, ikke konstant) Hva er galt med det?

Skrevet

I helgene setter jeg ofte på en film for ungene etter frokosten. Da gjør jeg litt husarbeid, før vi går ut. Film er godt å ha!!

Skrevet

dårlig samvittighet ja....

her er det nesten alltid en film på sånne helgedager......

Skrevet

hmm.. meg å min kjære ser da film selv i helgene, så regner med mini også skal få lov til det da..

men har vært litt snik idag da, sjøl om eg er syk, å skal være inne, har vi vært ute, å vært i båt!! :):)

Skrevet

Hva ER det med mammaer og den dårlige samvittigheten?

Skrevet

Herlighet, hva er galt i å sette på en film da?? Alt man skal ha dårlig samvittighet for.

Skrevet

man gir jo ikke opp fordi man setter på en film! jøsses, er det rart folk er utbrente og stressa??

Skrevet

Signerer SueEllen...

Noenganger blir det bare for teit...

Skrevet

..her ligger vi og sløver på sofaen alle mann og ser på Robin Hood-tegnefilm på Disney Channel! Og isted spiste vi TAKE AWAY til middag! Gid, så dårlig samvittighet jeg har ;)

Skrevet

Her må det nok gå en bekymringsmelding til barnevernet!

Stakkars barn som må se på film...

Skrevet

Dårlig samvittighet for å sette på en film til en 3 åring? Her funker TV'n som en ekstra slumrings halvtime-time hver helge morgen :o)

Skrevet

Stakkars deg, hehe, forstår deg jo på en måte! Som forelder blir en pepret av fy-snakk fra såkalte eksperter og bedrevitere...virkeligheten er jo at de egentlig ikke har peiling på barn og oppdragelse:-)

Barna trenger pauser og vi voksne trenger pauser, sånn er det!

Det gjør oss ikke til dårlige forldre, men til blide foreldre å få litt pusterom!

Har en 3 - åring selv, og den snakkeboksen der kan sine ting ja! Snakk om å bli sår i ørene, hehe! Men savner det vel når pjokken er blitt tenåring og bare grynter til svar (slik som faren, thihi:-)

Skrevet

film er den beste måten å takle gretne unger som ikke lar seg roe ned på noen andre måter! Seriøst, tusen takk til Teletubbies, Pingu og Pluk van de petteflet som har hjulpet oss gjennom mang en time der desperasjonen stod i taket!

Skrevet

Ehmm.. barna mine får se på film på ukedager også de...

Ser ikke noe galt i det. De er jo ikke klistret til tv skjermen heller da.

Skjer mye hele dagen, skole og aktiviteter...

En film for å roe ned på kvelden, som nå mens kveldsmaten fordøyes ser jeg overhodet ikke noe problem med.

Skrevet

Vesla ser på film i ukedagene og hun...

Ikke hele tiden, men jeg ser ikke noe galt i å sette på en film.

Hun ser ikke hele filmen engang.. den putrer i bakgrunnen mens hun leker med noe annet..eller drar meg på gulvet og gir meg en real omgang juling-lek...

Skrevet

hehe... ser at jeg savner smileys på dib...

Innlegget var jo ikke akkurat ment bokstavlig, men mer ironiskt... hehe..

Ja,ja... sånn går det over nettet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...