AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Snuppa mi har fått et utslett, ser litt ut som kviser over halve ansiktet og bakhodet. Er dette normalt? Går det over av seg selv, eller er det noe jeg har spist kanskje?? Prøvd å finne ut av det, men ikke funnet svar, noen som har erfaring med dette? Hun er litt over 5 uker.
nenja Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Fullammer du? Det er nok bare melkeutslett eller hormonutslett. Går over at seg selv, - ikke noe å bry seg om.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Ja, jeg fullammer. Det var det jeg tenkte egentlig. Godt å høre at du også tror det samme. :0)
MathildeC Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Vaar jente paa 6 uker har det ogsaa, har hatt det noen uker. Tror det saa smaatt begynner aa gaa vekk naa!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Det hadde jenta mi også. Hadde det første uken på sykehuset, og så kom det tilbake igjen noen uker senere, men gikk vekk igjen av seg selv dag også. Barneutslett. Pga hormoner som er i melka.
<3 + <3 + ? Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Det der hadde gutten min og. Jeg ble hysterisk for jeg trodde det var pga hunden. Var det første jeg spurte helsesøster om da hun kom på hjemmebesøk. Hun smilte bare av meg (så sikkert hvor stressa jeg var) og sa at det var hormonutslett og det er helt normalt. Han hadde ikke mye heller sa hun, noen får det visst over hele kroppen. Det går som regel bort før de er 3mnd. Min gutt hadde det kanskje 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå