Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Å gud som jeg gleder meg, bestilte reise nå!! Har alltid hatt lyst til å dra til Egypt!! Fortsatt en liten stund til vi reiser da. Både lillegutt og samboer får feire bursdagen sin der og. Jippi :)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Å heldiggris!! Hvor skal dere? Jeg var der ifjor.. dritt varmt, koselig sted, hyggelige folk...Masse morsomme aktiviteter.. Pyramide og sånt.. Var i Sharm El Sheikh
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Vi skal til Hurghada! Så veldig fint ut, hotellet og området rundt. Har aldri dratt på ferie til ett sted med så fint hotell før tror jeg. Var ikke så ille dyrt heller! Gleder meg til å se pyramidene jeg..... Har vært drømmen i mange år...
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 fotell mer.. =) jeg og mannen min skal til Egypt en uke i desember, uten barn. Hvor bestilte du hotell, nær stranda??? Hva kostet det og når reiser dere?? Hvis det er flere som har noe å anbefale så takker jeg veldig for all hjelp =)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Vi reiser 27. november, skal være der en uke. Skal sove på Grand Resort i Hurghada, 4 stjerners hotell.. Så veldig fint ut, ligger i sentrum, nær strand, høy standard på hotellet. Betaler 9500,- for alle tre (betaler kun 250 for gutten vår da), og da er det inkl. transfer til og fra hotell, avbestillingsforsikring og frokost OG middag
melkis Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Hei Var til Hurghada i mai 2005, meg og svigerinna mi. Bodde på et 4 stjernes hotell, var fint nok det egentlig men ingen luksus. Hadde middag me i prisen, blei kjedeli etter noen dagar for det var den samme maten hver dag. Ikke noe særli å gå ut å ete for alle står utenfor og maser om at du må komme inn nettopp der, og de tar ikke et nei for et nei. Har du vert i tyrkia så er det 10 ganger verre i Hurghada. Dette for di befolnongen er veldi fattige. Det er langt å reise for å se på pyramider, 2 dagers tur fikk vi opplyst, var ikke å anbefale den gang vi var der pga alle urologhetene som var da. Var jo det året de bomba i Sharm El Sjeik. Ble mye negativt nå, det positive var varmen, hyggelig betjening på hotellet (bare menn), basseng inne på hotellet sitt område, mangen tilbud om utflukter, billig å leve Hadde kunnet reise ned igjen med en mann tilstede, kanskje de ikke hadde mast om at vi skulle komme inn alle plasser da Lett lurte kvinnfolk tenkte de sikkert........
ApriIbaby Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Har også vært i Hugghada. Hadde jeg skulle dit igjen hadde jeg nok reit til Magawish.....tror jeg det heter. resort omåråder nord,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå