Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Når de innreder på denne måten? Synes de selv det er pent med gressgrønne lister? i stuen har de til og med laget blå lister i et lite hjørne, mon tro om det er for å matche stolen? og selvfølgelig har de valgt mintgrønne dørlister. Jeg klarer bare ikke å forstå at noen virkelig synes at sånt er pent :-S og at de ikke kan prøve å rydde opp bare LITT før de tar bilder til salgsannonsen. Jeg blir helt matt jeg! Men det er tydelig at et eller annet sted i denne landet så er det hot å male listene i skrikene grusomem farger, fordi jeg fant faktisk to annonser hvor det ser ut til at de har brukt samme fargepalett i huset *sukk* hehehe huff http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=9330659&reference=9/933/065/9_-1811226488.jpg&adheading=Enebolig%2F+Renoveringsobjekt&sid=15abcKwU8q373166&pos=48&tot=312&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=10935194&reference=4/109/351/94_-1292376002.jpg&adheading=Fritidseiendom+-+sm%E5bruk+p%E5+%C5svang&sid=15abcKwU8q373166&pos=61&tot=312&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde Noen fler som har linker til stygge finn.no annonser eller?
Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 For et deprimerende sted.. uff! Kunne aldri ha bodd der nei..
Gjest ->>- Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Den andre linken fikk jeg ikke til å funke, men reagerte ikke spesielt på boligen på link nummer en. Det er jo åpenbart et steingammelt hus, liksom.
*tybber* Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Fikk denne linken av ei venninne. Får man ikke vondt i hodet av å bo her, DA altså! =P (Er ikke av det verste jeg har sett da. Join gruppa "Vi som fasineres av bildene på finn.no" på facebook! DER er det mye rart der). http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10938419&sid=15abc_h-JB493747&pos=22&tot=201
Maisie Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Tja, de tok kanskje bare den fargen de hadde da, og malte i vei? Og ble fri for grønn da de kom til hjørnet, og malte videre med blått? Smaken er som baken, som kjent. Og i og med at det er et renoveringsprosjekt, så tok de seg vel ikke bryet med å male listene før de la det ut for salg. Andre linken virker ikke, nei.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Seriøst? hvordan klarer de og ha sånn mønster på veggen? Hadde fått vondt i hode og øynene av og se! Grøss og gru...
Maisie Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Haha, noen som har gått amok i male- og tapetbutikken? Hadde nok også fått vondt i hodet av sånne vegger, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå