Gå til innhold

Hva er de folk tenker med????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de innreder på denne måten? Synes de selv det er pent med gressgrønne lister? i stuen har de til og med laget blå lister i et lite hjørne, mon tro om det er for å matche stolen? og selvfølgelig har de valgt mintgrønne dørlister. Jeg klarer bare ikke å forstå at noen virkelig synes at sånt er pent :-S og at de ikke kan prøve å rydde opp bare LITT før de tar bilder til salgsannonsen. Jeg blir helt matt jeg!

Men det er tydelig at et eller annet sted i denne landet så er det hot å male listene i skrikene grusomem farger, fordi jeg fant faktisk to annonser hvor det ser ut til at de har brukt samme fargepalett i huset *sukk* hehehe huff :)

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=9330659&reference=9/933/065/9_-1811226488.jpg&adheading=Enebolig%2F+Renoveringsobjekt&sid=15abcKwU8q373166&pos=48&tot=312&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=10935194&reference=4/109/351/94_-1292376002.jpg&adheading=Fritidseiendom+-+sm%E5bruk+p%E5+%C5svang&sid=15abcKwU8q373166&pos=61&tot=312&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde

Noen fler som har linker til stygge finn.no annonser eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et deprimerende sted.. uff! Kunne aldri ha bodd der nei.. :(

Skrevet

Den andre linken fikk jeg ikke til å funke, men reagerte ikke spesielt på boligen på link nummer en. Det er jo åpenbart et steingammelt hus, liksom.

Skrevet

Tja, de tok kanskje bare den fargen de hadde da, og malte i vei? Og ble fri for grønn da de kom til hjørnet, og malte videre med blått? ;)

Smaken er som baken, som kjent. Og i og med at det er et renoveringsprosjekt, så tok de seg vel ikke bryet med å male listene før de la det ut for salg. Andre linken virker ikke, nei.

Skrevet

Seriøst? hvordan klarer de og ha sånn mønster på veggen? Hadde fått vondt i hode og øynene av og se!

Grøss og gru...

Skrevet

Haha, noen som har gått amok i male- og tapetbutikken? Hadde nok også fått vondt i hodet av sånne vegger, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...