Mamma til Wilde Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Var inne på kranglesiden..leste om hun dama som HATER barna til mannen sin..kaller de løsunger+++..er noe av det verste jeg har lest!! Kaller sitt eget barn prinsessen da.. :-)) off
lillebror er " forsinket" Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Kan bare si meg helt enig. Fins ikke ord..............
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg har blitt kallt stygge ting mange ganger. Faren min kallte meg "bortskjemte drittungefaen, helvetes drittungefaen, dritt-troll, helvetes dritt-dyr,...". Jeg har blitt kallt masse stygt, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå