bamby Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hvor får jeg kjøpt dette? pris? Usikker om jeg trenger det....vogna og senga har jeg hatt lenge stående uten at han har ofret det et sekund oppmerksomhet...... erfaringer fra dere?
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Visste ikke at man fikk noe som het kattenett en gang, jeg. Har selv katt. Han hoppa oppi vogna en gang for å snuse. Har ikke gjort det flere ganger. Kommer til å bruke insektsnett når babyen ligger å sover ute i vogna - for å hindre andre katter å hoppe oppi. Var ikke noe problem med katta forrige gang heller
Marolla Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Heisann. Så snart babyen min var i hus, så var katta i alle tingene hennes. Kattenett får du kjøpt på babyshop. Har ikke kjøpt selv ennå, men anskaffer det ganske så kjapt. Må først finne ut om lillemor er allergisk. Hun har vært tett i lengre tid nå.
bamby Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Insektsnett skal ikke være effektivt nok...har jeg lest...skal sjekke babyshop jeg da... katter søker jo varme og kan legge seg over ansikt... Denne pusen er ikke så søkende...men hatt andre som lå helt oppi fjeset før! det som er farlig...
Marolla Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Ikke glem sjalusi. Katter går dit oppmerksomheten er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå