<3 + <3 + ? Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Nå i sommer har det vært så varmt på soverommet at jeg har latt han sove uten. Men nå begynner det å bli kaldere og jeg er redd han skal fryse. Helt umulig å legge på dyna før han sovner, da blir han helt fra seg, vrir seg og krafser i dyna og styrer på. Har prøvd å legge den over han etter han har sovna, men når han våkner har han alltid sparket den av igjen. Hva gjør jeg da? Skal jeg bare la han ligge uten til det blir så kaldt at han vil ha den?
Maisie Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Tror du han fryser hvis han ikke har den på da? Enten så kan du fortsette med å legge dyna over ham når han har sovna, eller så kan du prøve en sånn sovepose (husker ikke hva de heter). Min liker heller ikke dyna noe særlig, så ofte legger jeg den ikke over før etter han har sovna, for sparker også av seg dyna. Men han beholder den på til han våkner om morgenen, da.
<3 + <3 + ? Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Vet jo ikke. Han fryser sikkert ikke så veldig, for han sover jo. Men synes han kjennes så kald ut på morgenen.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Det samme gjorde jenta her.. så var hun jo litt kald) på morningene.. likte ikke tanken på det, følte at jeg hele tiden må opp på natta og ta dyna over henne.. slitsomt.. Men forigårs kjøpte jeg sånn sovepose/kjole (vet ikke hva det kalles jeg), på hennes for bare 150 kr.. det er så deilig ikke for tynn og ikke for tykk.. hun sover mye bedre nå også.. anbefales
babyandme Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Vi kjøpte nattpose i merinoull til gutten vår nettopp,kan brukes vinter og sommer.. supert;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå