julaugmamma Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Marie Terese Kristine Eveline Cecilie Helene Og mange mange flere vil jeg tro...
Marolla Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Helene var det første jeg tenkte på også. Ellers er det Marie og Marlene
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 første som slo meg var marie
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Enig med Marie.. Kjenner en som heter Oda Marie, fint navn. Oda Sofie er også fint:)
prøvekluten+3små Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 dte første som slår meg,er marie..men er nok fordi jeg sjøl heter dette til mellomnavn og ska bruke det på vår tulle til mellomnavn..et annet alternativ er jo sofie og elise
strekkmerketrollet Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 helt enig i Oda Marie og Oda Mathea Nydelige navn!
eggedosis Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 Oda Gyda er ihvertfall ikke så fint sammen..! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå