Gå til innhold

flere som har opplevd lignende? om slimproppen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette er mitt tredje svangerskap, og begge gangene tidligere har slimproppen gått kort tid før fødselen og vært som en slimklomp med blodstriper i.

I dag opplevde jeg at det kom masse seigt strikkaktig slim da jeg var på do, men ingen blodstriper. Må legge til at jeg den siste tiden har hatt veldig lite utflod, og det som evt har kommet har vært normalt og tynt, ikke seigt.

Kan dette være slimproppen? har noen andre opplevd at den har gått på denne måten?

 

Håper på svar:)

 

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte.I går kveld begynte det å komme endel slim ut(er 5 dager på overtid ,barn nr 4)Har komt noen ganger idag og,men ikke noe blod.Har heller ikke hatt noe slim tidligere i graviditeten.Forrige gang gikk jeg en hel dag med slimaktig utflod med litt blodstriper og fødte datteren min natten etter.Går og virkelig håper at noe er på gang men har ikke andre symptomer enn endel ubehagelige kynnere(som jeg har hatt de siste ukene...)Gir snart opp.Tror ikke denne ungen vil ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...