Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg bruker strimler, og lurer på om alle får en sterk strek(like sterk som kontroll streken) når testen er positiv. Det har ikke skjedd meg,den er alltid svakere,men likevell tydelig(ikke til å misforstå) Betyr det at jeg gjerne ikke er så fruktbar? Hvor mange dager kan vi teste og få positivt i en sykluss?Er det den ene gangen pr sykluss eller får vi positivt test noen dager etter hverandre? eller er det kun eg dag så er det over på en måte? Kommer hormonet litt etter litt og forsvinner litt etter hvert også? Forstår meg ikke på denne eggløsningen jeg.....hehehe
Cillia Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Det samme skjer med meg når jeg bruker strimler. Får mer tydelig strek når jeg har EL, ca like strek som den andre, men ikke sterkere. Nå bruker jeg heller persona tester, de viser veldig tydelig resultat. Du trenger ikke computeren for å bruke de, du bare leser de av som vanlige EL tester. Koster ca 130 kr for 8 stk på apoteket. ABsolutt verdt det! Lykke til
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Takk for tipset, hvis det ikke klaffer denne mnd skal jeg ut å handle;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå