Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg er nå 28+2 og synes det begynner å bli veldig lange dager og fryktelig tungt å stå eller sitte i ubehagelige stillinger for å hjelpe kundene... vet ikke om jeg burde ta det opp med legen å bli tatt ut av jobb.. ser for meg at det blir lange dager frem mot termin om jeg ikke skal jobbe, og i tillegg skal bli alenemor...
casd Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hva med 50% sykemeld? Jeg jobber i matbutikk med masse tunge løft og stress.Er 31 uker på vei,og 50% sykm. Har funka bra for meg,men klart det er tunge dager,bærer jo rundt på no hele tiden. Snakk med legen din du!! Lykke til
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Hei! Jeg jobber i klesbutikk, og merket etterhvert at det ble fryktelig tunge dager. I tillegg slet jeg med vonde kynnere og vondt i ryggen. På jobben min var det fryktelig vanskelig og tilrettelegge, da jeg som oftest var på vakt alene. Og det sier seg selv at en ikke klarer 8timers vakter uten lunsh, og hvilepauser. Tok dette opp med legen min og ble sykemeldt på dagen da jeg var i uke 35. Snakk med legen din du, og tenk på deg selv og barnet. husk at det er ingen som kommer og takker deg i ettertid for at du slet deg ut.!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jobber i matbutikk men vi har masse trapper så jeg må gå opp og ned hele tiden så jeg endte opp med å bli helt sykemeldt. Men jeg går på skole i tillegg så er ikke så lange dager Man må gjøre det som er best selv om det kan bli lange dager hjemme
sweden ENDELIG mamma Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Jeg jobber i klesbutikk og jeg fikk brev med meg fra JM om at arbeidsplassen min måtte tillrettelegge jobb for meg og det gjorde de så nå får jeg 60% svangerskapspenger og jobber 40%, mye bedre å få svangerskapspenger enn å bruke sykemld, synes jeg da ,men du får uten tvil sykemld av legen din alle forstår det du er jo tross alt i uke 28 lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg jobber på ett gatekjøkken, der jeg er overalt for å si det slik. Både inne på kjøkkenet og lager mat, og i kiosken. Sjefen min tilrettela arbeidet for meg, etter at jeg snakket med han om at det ble litt tungt å jobbe så mye som jeg gjorde. Nå er det en uke til jeg går ut i permisjon, og har overlevd takket være det. Har du pratet med sjefen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå