pilutt1 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Datteren min som akkurat har blitt tre år holder på med bleieslutt. Hun er ikke så flink til å si ifra når hun må tisse,men sier alltid i fra når hun må bæsje. Det har hun gjort ganske lenge nå. Vi er kommet til det stadiet da hun ikke vil ha på bleie nå,veldig bra det altså,men det er jo ofte det kommer noen dråper i trusa før hun skynder seg på do.(merker litt for sent at hun må tisse). Derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle ha på et truseinnlegg slik at det ikke blir vått så ofte,spesielt når vi skal bort slik som i dag. Hadde dere gjort dette? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Skjønner hva du mener. Husker at det for en del "år" tilbake var snakk om at man ikke burde bruke truseinnlegg osv, men det er jo leeenge siden. Skjønner tanken din, men kanskje hun lærer fortere om hun "forstår" at det er ubehagelig å ha tiss i trusa? Vet ikke jeg altså. Men skjønner som sagt tanken din. Er jo ikke moro å gå med tiss i trusa. Uansett. lykke til ... flink jente du har :-)
pøber´n & je Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Et truseinnlegg vil nok ikke klare å ta opp urinen. Og vil derfor være til liten hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå