Gå til innhold

sure gravide damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere ikke noe annet å gjøre enn å sitte her å klage på alle vonder her å dær? graviditet er ikke en sykdom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er som har plaget deg i dag da? Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om???? Så hva gjør du inne på bim?? nei graviditet er ikke en sykdom men hadde du hatt litt erfaring så hadde du skjønt at det er mye som følger med en graviditet. sånn som bekkenløsning,kvalme,oppkast,menssmerter,kynnere,halsbrann,trøtthet,kramper og hormoner. Du kunne vel strengt tatt trengt å føle allt dette på kroppen og når du hadde gjort det kunne du jo svart på om du føllte deg frisk!!

Også tydelig at du skriver dette for å provosere,synes bare du er patetisk som skriver om ting du ikke har peiling på...gå å finn på annet du.og en ting til...vi har iallefall en forklaring på hvorfor vi er sure og klager til tider..hva er huleste er din unnskyldning ?? tydeligvis uvitenhet. Ha en fantastisk dag videre da,du trenger det tydeligvis.

Skrevet

for det første har jeg 2 små barn her i huset, så jeg har nokk vært igjennom det et par ganger. for det andre så tror jeg du lille venn er nokk en av de som sitter i sofan å kjenner etter,hvor har jeg vondt i dag da! sutre sutre få litt mere oppmerksomhet nå da. jeg vet at det ikke er like behagelig hver dag, men hvorfor plage andre med det?bit i dere smerten istede

Skrevet

helt enig det klages alt for mye! dere skal være glad dere kan få barn, tenk heller på de stakkar som ikke kan få det, man må igjennom alle vondter så bit det i dere

Skrevet

okay..for det første så har ikke jeg klaget, men dere har tydeligvis hatt veldig enkle svangerskap dere da uten noen plager...lucky you. Alle er forskjellige vettu. får vel også nevne da at jeg klarte ikke å gå i mitt forrige sv ,hadde symptomgivende bl. jeg klarte ikke sitte,ikke stå og var så vidt jeg kom meg fremover med krykker...men klaget jeg ? neida jeg gjorde faktisk ikke det. synes dere skal slutte å bry dere med disse klage innleggene til folk da.dere som aldri har hatt sånne plager!! Noen har faktisk behov for å få ut litt frustrasjon og på disse sidene kan man skrive allt,det betyr ikke det samme som at dere behøver å lese allt!! dere som syter over klage innlegg er jo værre enn de som faktisk har plager og syter over de. Hvis det er sånne innlegg som plager dere så er det jo dere som er "syke" da og ikke tåler noen ting.ha en fortsatt fin dag da:)

Skrevet

"nokk"? "sofan"? "istede"?

Hørt om stor forbokstav? Tegnsetting? Dobbeltkonsonant? Og/å-regler?

Irriterer meg i alle fall mye mer enn gravide med vondt her og der.

Skrevet

Jeg er ingen sur gravid, men en av de som har fått enkelte plager

i forbindelse med svangerskapet. De må jeg bare leve med enn så lenge, selv om det ikke er like enkelt hver dag.

Selve graviditeten er selvfølgelig ingen sykdom, så det har du rett i.

Og hvis du er av de som ikke har hatt noen plager gjennom dine svangerskap, så burde vel bare du være takknemlig for det. Jeg synes det virker som om du er sur på andre gravide som faktisk har fått plager? Hvis du ikke takler at vi snakker om de her, så burde du kanskje droppe forumet, for som du kanskje kan se, så er det helt normalt å få disse plagene i svangerskapet.

Eller så kan du jo legge inn en klage til BIM at alle syteinnlegg må fjernes. Tro hvor lenge forumet holder seg gående da?*ler litt*

Gratulerer med vellykkede svangerskap! Håper du ikke smitter din holdning over på dine barn.

Skrevet

plager det deg eller HI???

om jeg vil være en sur gravid dame...så la meg få lov...

herregud azz

Skrevet

Er sur så mye jeg vil for deg iallefall!!!

Skrevet

Tonje...svarte du på mitt innlegg?

Jeg var faktisk uenig med HI, så jeg forstår ikke helt hva du mener...

Skrevet

helt enig!!!!! jeg har bekkenløsning,tretthet,kramper og en helvet..... halsbrann... men gidd ikke gå rundt og klage og synst synd på meg selv heller.. heregud.. det går over!!!

Skrevet

nope...står HI i innlegget mitt...så ikke til deg nei Lompa:)

Skrevet

Jeg er ihvertfall lykkelig gravid - selv med litt plager smiler livet og jeg er optimist!

Jeg bruker tiden på å glede meg over at jeg faktisk er blitt gravid. Har slitt litt så jeg makter ikke bruke engeri på å tenke å fokusere på de som ikke blir det.

De jeg kjenner som ikke blir det er jo ganske bitre og sure og ikke til å omgås. Føler med dem, men de klarer jo ikke glede seg så mye over andre igjen.....

Ja, ja!

Tenk på hvor heldig du er og nyt det! Glem det triste for en stakket stund.

Skrevet

Vi gravide som har plager har all rett i verden til å "syte" så mye vi vil! Vi gjør en fantastisk jobb med å bære frem et barn og for mange av oss innebærer det mye slit og vondt.

Er ikke dermed sagt at vi er utakknemlige, men det skal jammen meg være lov å klage! :-) Hadde mannfolk gått gravide så hadde de sikkert fått ekstra vondte-tillegg fra staten.

HI: ta deg en pære hihi *blææææ*

Skrevet

Graviditet ingen sykdom, men til tider en smertefull og tung TILSTAND som har mange elementer av sykdomstegn i seg. Så pakk sammen med den floskelen om at graviditet ikke er en sykdom. Støtt heller dine søstre og ikke drit deg ut med sånn piss som dette her!

Hilsen SURA

Skrevet

Er hodepine en sykdom?

Er mageknip en sykdom?

Er vondt i ryggen en sykdom?

Sånn kunne jeg holdt på i det evige.....

Er graviditet en sykdom? NEI. Men det kan være vondt og plagsomt, på lik linje med andre plager vi går og syter over i dagliglivet!!

Tenk om noen hadde bitt av hodet ditt fordi du klagde over hodepine.

"Ta og hold kjeften din, hodepine er ingen sykdom - bare ta og vær glad du har et hode for faen"

Jeg kastet opp i 20 uker....Prøv å smil og vær glad når du har omgangssyken neste gang, og forestill deg hvordan det er å våkne opp hver dag til en ny kvalmende dag der oppkastriene kommer som perler på en snor.

Prøv å smile og kose deg når du ikke finner en eneste stilling i senga du klarer å sove i, og derfor må stå opp og gå litt rundt fordi ryggen din kjennes som han skal gå av i hvert øyeblikk.

Har du aldri vært så trøtt at du kunne sovet hele dagen, eller hatt vondt i hender og føtter etter å ha trasket rundt på shopping etc. Sånn er det mange som har det i svangerskapet også, UTEN å gå på shopping...

Av og til er man så sliten som gravid, at man rett og slett ikke klarer å holde tilbake tårene. Det føles som man har hatt influensa i 3 uker, og holder på å komme til seg selv igjen. Bare det å gå i en skarve trapp er som en halvmaraton.

Jeg har vært prøver i årevis, og jeg er verdens lykkeligste person der jeg går med den fine magen min i uke 32! Jeg passer meg for å syte og klage til venner og familie, men biter i meg smerter, selv om jeg har vært sykemeldt absolutt hele svangerskapet!

Derfor MÅ det være lov å lufte seg litt her inne! Av og til MÅ man få lette på trykket, og kjenne på følelsen av sympati fra andre i samme situasjon uten å bli rakket ned på av sånne som deg HI.

Jeg er rimelig overbevist over at 100% av de som "syter" er kjempelykkelige over babyen i magen og gleder seg til å møte ham/ henne :) Sånn er det iallefall med meg :):)

Skrevet

ja sant det. Det klages alt for mye!! Vet at det kan være vondt til tider, men hærregud da dere har selv satt dere i denne situasjonen så ta konsekvensene og alt det som innebærer en graviditet. Jeg er ikke interesert i å høre om hvor vondt du har i lilletåa, eller bak øret........ BIT DET I DERE

Skrevet

HIHI som jeg skulle ha sagt det selv. Gud som rompa mi har trykt seg ned i sofan no.. Mulig jeg må flytte litt på meg. Oi tror jammen meg jeg fikk strekk i leggen jeg!Noen som har noen gode råd i en sådan stund?

Skrevet

La folk få si det de vil uten at du skal bry deg da.........

Skrevet

Har sikkert mye jeg kunne gjort uten å klage, men det å være gravid er forskjellig fra person til person.

Har gått gravid flere ganger, men aldri hatt et svangerskap som har hemmet meg så mye som dette, så jeg innrømmer at jeg er ei sur gravid kjerring som for øyeblikket gleder meg stort til å ta del i en hverdag med litt mer innhold enn hva jeg har nå!

Synd å si, men noen opplever andre som verre enn seg selv, men er nok heldigere også!

Skrevet

okei slutt å klag du også da.....

Skrevet

Noen som følte seg provosert eller?!?

Hilsen HI!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...