Gå til innhold

Er dette et positivt eller negativt tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM en gang mellom 24.aug - 1.sep. Jeg har litt variert lengde på syklusene, og denne pp har vi valgt å ikke benytte el-tester, men gå for annen-hver-dag-prinippet. Jeg kan derfor ikke angi nøyaktig IKM dato.

Igår begynte jeg å blø, og trodde selfølgelig at det var tanta som var kommet på besøk. Det stemmer overens med tidligste IKMdato. MEN, det eneste som kom var rosarødt blod på to tørk, og så ikke noe mer. I løpet av formidagen kom det bittelitt brunt i utfloden. Så ble det stopp. Ikke noe mer. De normale menssmertene har jeg ikke kjent noe til i det hele tatt.

Noen som har opplevd noe lignende, og har utfallet vært positivt eller negativt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde dette med nr 2.. Kvelden før IKM hadde jeg litt blødning omtrent som du og negativ CB. ble selvsagt deppa, men TR kom ikke i løpet av natta, så tok en ny test IKM dagen, (dagen etter) og den var positiv...

Denne gangen har jeg hatt to slike tilfeller, den ene gangen ringte jeg jordmor for å høre hva ho trodde, var ei uke på overtid også. Ho trodde det kunne være festeblødning, men jeg hadde ikke før lagt på røret før TR kom... To ganger har det vært sånn.. Fortsatt ikke gravid... Så hos meg har utfallet vært både poitivt og negativt.... Ta en test.. hvis neg. vent et par dager (hvis du klarer) og ta en til...evt vent til 2.sept...

håper du er gravid.... Krysser fingrene for deg...

Skrevet

heia...slik du beskriver det er det typisk festeblødning.... når egget fester seg opplever mange eg slik blødning... ta en test sier jeg.... krysser fingrene for deg... kjekt his du forteller hvordan det gikk:)

Skrevet

jeg begynte med litt brun utflod i trusen også litt små rosa i slimet og nå er det litt mere. men kun på papiret ikke i trusen... skal ha mens 4 september... er plaget med mens smerter men har ingenting nå kan dette være feste blødning el for tidelig mens...?? noen som kan svare???

Skrevet

jeg er ingen prøver (er bare inne å sniker litt )

Men kan si to ganger på rad har jeg hatt sånn brunlig utflod 1-2dager..og det har vært i forbindelse med eggløsning har jeg funnet ut :)

Og som jeg har lest på nett så kan man blød like før eggløsning og da er man ekstra fruktbar ;)

Så visst det er det med deg..så stå på:)

Ønsker deg lykke til med prøvingen :)

Så håper jeg at jeg blir prøver snart jeg også :))

Skrevet

men stemmer ikke med ikm med deg da..

kan være festeblødning som andre sier heg :)

Iallefall lykke til..

Skrevet

så spennende da..lykke til:) høres jo posetivt ut da:)

Skrevet

Jeg har opplevd dette med alle mine graviditeter faktisk. Så det kan være et godt tegn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...