MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 eg fikk mensen 2 dager etter IKM...13 august...har i tiden etter det hatt ømme pupper, vondt i korsryggen, bekkenet, stikninger i livmoren osv...har ikke el før neste uke...men er vel uannsett for tidlig me el smerter? Tok faktisk en graviditets test på torsdag pga eg følte meg så rar...men den var negativ..... Når eg tenker etter så hadde eg skikkelig nedpress ene dagen under mensen...varte i ca 5-10 min....har aldri hatt det under mensen før....Syns hele kroppen min er helt rar for tiden..... Skjønner ikke noe eg..... noen som har hatt det lignende?
ambumamma Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 hadde du mensen som vanlig da? blødde du noe mer eller mindre, var det klumper eller noe?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Har vel hatt det akkurat som deg, men jeg fikk pos test fem dager før EL, men negative tester dagene etterpå igjen... forstår ingenting.. Har tenkt å ta en ny test i morgen... hadde EL i går (om jeg ikke er gravid)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 eg syns det var litt mer klumper en vanlig ....men blir så usikker no....blødde vel ikke noe særlig mer enn vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå