Piipii Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Hvor ofte får deres baby pupp på kvelden? lillegutt spiser ca hver 3. time på dagen, men på kvelden sånn fra 20-24 så syns jeg han kan spise heletiden. Kan amme han ca hver 2. time. Kan det være at jeg ha for lite melk på kvelden?
d",)~^~^~ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Det er helt normalt at de "henger" i puppen på kveldene. Dette er en periode som går over etterhvert. Gi pupp når han krever det og pass på at du får i deg nok væske og næring for å kompensere for det som forsvinner ut :-)
*Rutletutt* Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Her er snuppa 4 uker og jeg har det på samme måten som deg. Hun henger i puppen hele kvelden...blir sint og irritert for at det tydeligvis er for lite melk. Er visstok vanlig at det blir litt mindre om kveldene i begynnelsen. Jeg har pumpet meg i dag og skal prøve å gi henne dette i kveld, så hun blir litt mettere.
Blue Lady Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Ammer hele kvelden! ca 20 min pause kanskje... hun er 3 uker
Piipii Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 Ok godt å høre at det er flere av oss da, blir litt beroliget av det:)
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 ÅÅÅÅÅå så flott at det ikke bare er babyen min som er sånn! Hun gjør ikke annet enn å spise fra 20-24 omtrent...sover kanskje 10 min av gangen, prøver å legge henne i vugga når hun sovner ved puppen, ,men hun våkner med engang og skal ha mere mat... Hun sover også 3 og 3 timer av gangen... fint å vite at vi ikke er alene Vesla mi er 3 uker
Piipii Skrevet 26. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2007 Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv det her, hehe. Enig med du, godt å vite at vi er flere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå