Gå til innhold

Noen som har opplevd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trykket litt for fort på enterknappen...

Lurte altså på.. For i alle år har min mens vært pålitelig, men de siste tre gangene har det vært litt småblødning for så å styrtblø ei uke eller to senere..Småblødningene har vært "på tida" mens styrtblødningen har vært senere... Har ikke har unormale smerter v styrtblødning, men har hatt vondt v mens siden jeg fikk det som tenåring.. Ingen positive tester... Er det andre som har opplevd at mensen har blitt uregelmessig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har opplevd dette flere ganger det siste halve året.

Småblødninger har jeg aldri vært plaget med tidligere, men nå skjer det ca annen hver pp. Jeg får imidlertid småblødningene ca en uke før IKM, og mensen som vanlig på IKM.

Vet ikke hvorfor, så har lite svar å gi...

Skrevet

På en måte godt å vite at det er flere som har opplevd det.. Tenkte kanskje jeg kunne ha nesten vært på vei, men mistet før det på en måte har satt seg fast... Vi får vel bare ta det som det kommer å håpe på at TR drar på en ca ni mnd lang ferietur snart... +litt...

Er det din første?

Skrevet

Jepp, vi prøver på vår første.

Jeg har også tenkt tanken at det kan være en liten spire som vi mister veldig tidlig, hvem vet? Men jeg har følt meg gravid de gangene det har skjedd, så det er nok mulig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...