Twintipp og himmelblå Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Vi hadde planlagt familietur i dag og jeg skulle be familie hjem på vafler.. Istedet ligger kællen og spyr fordi han er fyllesjuk:-S Kjenner jeg blir litt irritert, derfor hentet jeg en flaske varm øl fra igår og spurte om han skulle ha resten... *hoho* Neida, men dritt altså, blir så foirbanja!!! Voksne kællen oppfører seg som en 18 åring med tannregulering og dun på overleppa med engang det nevnes øl vøttø!!!!! *aaaaaargghhh* Så nå håper jeg for guds skyld han er bedre til lillegutt våkner igjen.. Kjedelig å dra på familietur alene!!!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 hehe , bra beskrivelse av mann di da.. men ja veldi domt av han...
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Her ligger mannen på sofaen med festen antrekk fortsatt på.. Skjønte ikk emye da jeg våknet kl 08 og han ikke var der, men han har tydeligvis sovnet på sofaen... Han sover som en stein, er nesten imponert jeg, for jeg og snuppa viser ikke hensyn.. ) Men jeg visste han skulle ut da, så har ikke planlagt noen store familieturer i dag som inluderer han.
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 He he he:o) Med festantrekket på faktisk... *ler* Prøvde å få liv i familiefaren selv her, men han bare gryntet at han hadde fått malaria:-)
Anne-B. Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Her i huset er det jeg som ligger rett ut etter en kveld med tjo og hei, samboeren min kan være dårlig, men han må opp og gjøre noe.. Fatter ikke hvordan det går an. Og det har bare blitt verre og verre, da jeg begynte å dra på fest, kunne jeg drikke alt, brunt, rødt og blankt. Uææ, blir uggete bare jeg tenker på det :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå