Aylinah Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 På fredag tok jeg nytt magebilde,og lørdag hadde magen min synki helt ned..Ser liksim magen har blitt "skjøvet fremover" på en måte....Ligger på profilen min,syns det er utrolig gøy å se ting skj sånn på slutten hehe....3uker igjen....
attpåklatt!! Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hehe.. ja, der var det litt forskjell i grunn!! 3 uker er jo ingenting det... popper nok ut noen snart... Har du sjekket leie og bevegelighet?? Kanskje h*n har festet seg nå?
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 det ser jo ut som du skal tippe fremover, jente!! hihi.. Jeg tror det er at babyen har festet seg.. :-) Ikke prøv deg å fød først.. jeg er nemlig ute i hagen å gjør hagearbeid;-)
Adriansmor med tulla Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 OJOJ for en magemuskel=) hehehe
Gjest Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 hhe ja det så man godt ja! magen min har sunket litt etter litt, men har vært mye greier for hun lå først med hodet ned, så i tverrleie og nå med hodet ned igjen (forhåpentligvis!)men nå tror jeg hodet er på vei til å feste seg. er 37+5 i dag...
Aylinah Skrevet 26. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2007 Hehe ja,får og si det sånn...Skal til jm den 31,men først må disse herlige mens murringen jeg har foran og bak roe seg litt,hmmm...er dette maserier tro????? Kommet og gått i hele dag,hehe Brått kom det en tass på Mormor sin bursdag liksom ;P flire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå