Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Tok ut hormonspiralen på torsdag. Har hatt litt blødninger etter den er tatt ut...andre? Og hvor fort ble dere gravide igjen? Er litt usikker på EL ...men tror kansje det er til neste helg...
m@rie82 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 hei! dytter litt på denne, for det lurer jeg også på.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 med meg gikk det 3 mnd. Synes ikke det var så lenge. Lykke til!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg hadde hatt min horomomspiral i 4 år da jeg ville bli gravid igjen. Jeg tok den ut en fredag, som var siste dag i en slags menslignende blødning, lørdag/søndag uka etterpå ble jeg gravid Hadde ikke blødninger mens jeg hadde spiralen inne, så det ser faktisk ut til at psyken satte igang systemet mitt, selv om den var der enda, siden ejg fikk EL direkte da den ble fjernet Perfekt. Er faktisk enda ikke et år siden jeg tok den ut, og Stina er nå 11 uker
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Legen min sa forresten at etter å ha tatt ut en horomonspiral, går d bare 2-3 dager før livmoren er tilbake til normalen, så i teorien kan det skje så fort...
Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 moren til stina... kansje det er EL jeg har nå da, siden jeg har hatt litt blødninger nå og smerter nederst i magen?? ...for mensen var jo ferdig på onsdag!!! hmm...uansett i kveld blir det noe på gubben haha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå