Lilly 79 Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg holder meg til rød. Det får frem blodkarene i øynene så pent.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Egentlig må jeg vel ha gul og grønn, jeg da....hmmm da blir æ nætt, sjøh
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Nå holder jeg meg til den svarte, men jeg husker jeg hadde en utrolig harry blå mascara p meg når jeg gikk på ungdomsskolen. Fatter ikke at jeg kunne få meg til å gå med det....
Sjefsmegga Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Brukes kun til Bad-tast party her i gården. Vant 1 prisen med blå maskara, gul øyenskygge og sjokkrød leppestift og sjokkrosa rouge for noe år sida.. Antrekket var prikkete kjørt(sort og lilla, rutete bluse( rød og hvit), gule tennissko...signalgrønne øreklips store som tallerkner og six-penc lue på toppen...og ei lusekofte knyttet over skuldrene..lekkert... Kan ikke tenke meg at blå maskara funker sammen med noe mindre enn det...
Himmelblå Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Eneste ganen jeg har eid en blå mascara var da jeg kjøpte meg min aller første. Oppdaget det da jeg kom hjem, oj den var visst blå gitt Falt meg ikke inn å snu for å se på klistremerket under vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå