Gå til innhold

Hvilke biler er 7-setere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny bruktbil og vil gjerne ha en 7-seter. Vet at Opel Zafira har 7 seter, men hvilke andre biler har det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Volkswagen touran

toyota corolla verso

renault scenic (ikke så mange av dem!)

Skrevet

Toyota Landcruiser er 8-setere... Ellers er VW Touran en knallbra bil...

Skrevet

Vi har Chrysler grand voyager, og er superfornøyd!

Vi var på ferie nå, og hadde med 4 kofferter, 1 vogn, masse handleposer, en stor skriver og alle setene var i bilen. Setene er enkle å ta ut, og vips så har man varebil!

Skrevet

Men chrysler er en utrolig usikker bil. Og bruker masse bensin. Så den ville ikke jeg ha valgt, iallfall!

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt Touran. Henter den i morgen.

Picasso er vel også 7 -seter ogFord Galaxy. VW Sharan og Seat Alpharma (el)...tor jeg også er 7 setere. Er jo samme bilen de tre da...

Skrevet

Vi har en Renault Espace og er kjempefornøyde=)

Skrevet

Chrysler grand voyager diesel har vi. Kjempe fornøyd med den.

Har aldri hørt at den er mer usikker enn andre biler... billig i drift.

Skrevet

Jeg har aldri hørt at Voyager er usikre biler. Har hatt en selv, men vi hadde MYE problemer med den. Alltid noe som røyk...

Mitsubishi Outlander er også 7 seter

Skrevet

Hvor har du det i fra? Vi har Chrysler og er kjempefornøyd. Dessuten har den vunnet mange sikerthetstester og priser.

Vi har bare 5 seter i bilen da, men dæven alt vi får plass til! Vi reiste på bilferie med den i fjor og i tillegg til vogn, så hadde vi minst 5 kofferter, 4 bager, lekekassen til ungene og en haug med annet stæsj. Vi syntes så synd på alle de stakkarene som kjørte rundt i en overlesset stasjonsvogn der de omtrent satt oppå hverandre...;-)

Skrevet

Suzuki Grand Vitara har vi. Tar noen sekunder å gjør den om fra 7 seter til 2 seter. Vi er veldig fornøyd.:)

Skrevet

Vår går på diesel, og bruker litt over 0,7 på langkjøring. Ikke er den ny heller, så den er ikke av de værste....

Skrevet

Ford Galaxy er visst en bra 7-seter:) Kna taut seter man ikke bruker også..

Skrevet

Peugeot 307 sw er en 7-seter, man må bare kjøpe de 2 ekstra setene og putte på plass bak:o)

Skrevet

Vi har vw sharan og er veldig fornøyd, mye bedre plass en i touran. Og man kan ta ut og sette inn seter som man vil og vippe de bort for bedre plass. :)

Skrevet

se euroncap.com. Føreren får store skader!

Skrevet

Vi er 6 i familien og har en sharan. Er veldig fornøyd. Vi ble frarådet å kjøpe crysler fordi det er mye feil på den...ofte reprasjoner. Vi har super god plass i vår bil.

Skrevet

307 er en liten bil ja, men 307 sw er stasjonsvogn med plass til 2 ekstra seter bak så denblir 7-seter :o) Står en i gården utenfor, har kjørt den siden januar, så jeg er rimelig sikker ja, hehe ;-)

Skrevet

Me har renault grand espace. Kjempe fornøygd, har fortsatt god plass i bagasjerommet sjølv med 7 seter, også for sikkerheten sin skyld er det viktig med litt plass bak de bakerste setene -i tilfell båkjørsel bakfra.

Renault grand espace er sikrest i sin klasse.

Ps!

Du må aldri i verden finne på å kjøpe chrysler, er utruleg mykje feil på dei. Dei som faktisk er fornøygd med den bilen er berre ein av dei heldige for å sei det sånn. Ein kompis køyrte til slutt sin på dynga i rein og skjær fortvilelse og derperasjon, ting rauk heile tida. Var alltid på reparasjon, og det var DYRT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...