mockis me Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Leieboeren til nabo hadde vill fest!leietakeren var vekkreist og vi har ikkje fått noe varsel om festen.det e bare ti m. mellim oss og han.Det var så sinnsykt med slåssing og ilskrikende kvinnfolk,brølende mannfolk og knusing av flasker! At han har fest e jo for såvidt greit ,det liker jo vi også en gang i blandt men ikkje på det nivået der!!!!Når vi ringte hadde politiet allerede vært der for en time siden. Til slutt ville sambo gå bort, men eg tvang han til å bli.De var sinnsykt mange og hadde nok klikket på han og..Vi endte opp med sov i ro i ørene og måtte legge to-åringen vår inn op gjesterommet uten vindu for å få han til å slappe av.. Lurer på om eg skal informere leietakerene om dette?Det e jo fryktelig dumt for de at leieboeren deres har forstyrret hele nabolaget så heftig?
<3LillePrins<3 Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg hadde nok informert om dette ja! Og alle naboer finner seg jo i at folk tar seg en fest i ny og ne, men alt innenfor rimelighetens grenser!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Når politiet hadde vært der og sikkert var der flere ganger i løpet av natta syntes eg i allefall dei bør få vite det....Dumt å lese i avisa liksom
Niem og Patrick Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jepp, jeg hadde informert dem. Vi måtte selv ringe til huseieren her i gården i dag. Vi bor i et hus med 5 leil.heter, og nedenfor oss bor det to polske menn, der nede var det full fest. De hadde på full musikk og satt å ropte til hverandre. I tillegg til at gjestene hadde parkert på våre private park.plasser (Det er 1 plass pr leil.het fremfor huset, men en stooor plass på baksiden). Vi banka på døra for å få den til å flytte seg så vi kom ut med bilen, men ingen åpnet. Huseieren var her borte i dag og trua med utkastelse, så nå er det ro i huset
strekkmerketrollet Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 ja dette må du informere dem om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå