Gå til innhold

dere som har spiral..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge blødde dere etter dere satt den inn??? har sotte inn vanlig spiral (ikke hormon), å jeg syns jeg blør ganske mye ennå.3 dager siden..Legen sa jeg kom til å blø litt den dagen så gikk d over.. å at mensen min ikke trengte å komme tilbake før etter jul osv.. hadde dere lenge blødning og når kom deres mens tilbake?fullammer jeg og d er 7 uker siden fødselen...

takker for svar:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i en uke mener jeg å huske, kanskje enda et par dager?

Jeg satte ikke inn spiralen før 10 mnd etter fødsel jeg da, men fikk tilbake mens 9 1/2 mnd etter fødsel, da jeg sluttet med nattamming.

Skrevet

Blødde en liten uke jeg. Så ble det regelessig en par mnd etterpå. Men endte opp med bare tullball til meg, så fjernet den etter 2 år.

MEN DET VAR MEG DA :-))

Skrevet

eg blødde i 4 uke,kom åsså veldig masse slim

Skrevet

Kan ikke huske at jeg blødde noe lenge så da var det antagelig ikke snakk om mer enn litt samme dagen.

Mensen har jeg fått tilbake 6-8 uker etter fødslene mine og kan heller ikke huske at det å sette inn spiral (har satt inn 2 ganger) forstyrret syklusen på noen måte.

I og med at det bare er 7 uker siden du fødte er nok livmor og alt enda litt sensitivt og sårt. Kanskje derfor du blør fremdeles?

Skrevet

Jeg blødde/spottet i 9 uker, men det var HS.

Jeg fikk mensen igjen etter 8 uker, fullammet jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...