fox`y Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 hvor lenge blødde dere etter dere satt den inn??? har sotte inn vanlig spiral (ikke hormon), å jeg syns jeg blør ganske mye ennå.3 dager siden..Legen sa jeg kom til å blø litt den dagen så gikk d over.. å at mensen min ikke trengte å komme tilbake før etter jul osv.. hadde dere lenge blødning og når kom deres mens tilbake?fullammer jeg og d er 7 uker siden fødselen... takker for svar:O)
Carnivale Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg blødde i en uke mener jeg å huske, kanskje enda et par dager? Jeg satte ikke inn spiralen før 10 mnd etter fødsel jeg da, men fikk tilbake mens 9 1/2 mnd etter fødsel, da jeg sluttet med nattamming.
Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Blødde en liten uke jeg. Så ble det regelessig en par mnd etterpå. Men endte opp med bare tullball til meg, så fjernet den etter 2 år. MEN DET VAR MEG DA :-))
frøsa Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 eg blødde i 4 uke,kom åsså veldig masse slim
d",)~^~^~ Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Kan ikke huske at jeg blødde noe lenge så da var det antagelig ikke snakk om mer enn litt samme dagen. Mensen har jeg fått tilbake 6-8 uker etter fødslene mine og kan heller ikke huske at det å sette inn spiral (har satt inn 2 ganger) forstyrret syklusen på noen måte. I og med at det bare er 7 uker siden du fødte er nok livmor og alt enda litt sensitivt og sårt. Kanskje derfor du blør fremdeles?
pøber´n & je Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg blødde/spottet i 9 uker, men det var HS. Jeg fikk mensen igjen etter 8 uker, fullammet jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå