Tessless Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Igår hadde jeg noen kraftige tak som var vonde, kjente de nederst i magen og nederst i ryggen, de varte i fem seks timer, og var ti min mellom. Så har det dabbet av i løpet av natten, men har kraftige tak innimellom, men ikke regelmessig.... er dette tegn på at noe er i gjære?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Det høres ut som om ting er på gang ja... hvor langt på vei er du?
Tessless Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Jeg har elleve dager igjen til termin....er det rier når det stopper opp eller er det modningsrier det kalles da?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Du kan godt være klar nå, men hvis smertene stopper opp er det kynnere, eller maserier. Riene stopper ikke opp. Lykke til, håper for din del at det er rier, så du får hilse på nurket ditt snart!
Tonje, M&A Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Jeg har hatt 2-10 min mellom hver i flere dager nå. For 3 uker siden begynte det med alt fra 2 min og opp tl en time mellom hver. Men de siste dagene har de blitt vondere og mer hyppige. Men om natta er det veldig rolig, er jo til å bli gal av! Men stopper de opp er det vel bare kynnere. Men det er ikke noe gøy å gå sånn, man blir sliten av det. Kjedelig å være utslitt når du skal gjennom en hardeste jobben. Du kan ikke få en jormor eller lege til å sjekke om du har åpning da? Det skal jeg gjøre i morgen, for å berolige meg. Lykke til og jeg håper det er noe rett rundt hjørnet for deg! Jordmor sa iallefall til meg at jeg kom til å få før tiden siden de var så vonde og hyppige, får håpe hun har rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå