Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 våtservietter! Faen!!! Jeg ble nærmest overhøvlet av en bekjent i går fordi jeg bruker ofte våtservietter. "Det er farlig" "Stakkars unge, du MÅ bruke vann og klut!" Hadde vært greit at andre sa det, bare ikke ei som har røyka 3-4 røyk om dagen mens hun var gravid, OG som fortsatt røyker mens hun ammer. hun har til og med guttungen på armen mens hun står og sutter på rullingsen ute.. æsj, jeg er så sinna... Fei foran din egen dør først, kjerring!
Roketikka Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hun er kanskje ikke rette dama til å kritisere da nei. Er nok langt mere farlig det hun gjør! Men ang våtservietter så har det jo vært en del skriverier om det. Enkelte viste seg å inneholde en masse parfyme og farlige stoffer. De var faktisk så sterke at en kunne vaske bort maling med dem.... Men jeg for min del bruker coop sine våtservietter uten parfyme og da er de helt ufarlige!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Sa du noe om røyken til henne? Kommenterte at hun røkte under svangerskap/amming? Hadde ikke klart å holde meg, jeg..... Bruk våtservitetter du. Jeg bruker det når vi er på tur....ikke hjemme, da. - men vær så snill.....spør henne om hva hun mener om røyk i svangerskap/under amming.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 jeg bruker også de uten parfyme, og i følge tester har de ikke noe farlig i seg.. Det gjør meg ENDA mer provosert at hun vet dette.. (HI)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Jeg orka ikke det opp, det hadde endt i krangel..Jeg vet det.. men jeg ble bare så sinna, og jeg bare måtte få det ut. om hun velger å røyke og på den måten skade barnet sitt er det hennes sak, ikke min, som det er MIN sak at jeg bruker "snille" våtservietter i stumpen på ungen MIN. *koke-koke* litt hormonell, tror jeg (HI)
Roketikka Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Ja, da er det lov å bemerke røykingen hennes! Hadde nok ikke klart å dy meg da nei!
LINDA*** Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Jeg er kanskje en kjip mor, for jeg bruker _bare_ våtservietter! Slå den du! Skulle likt å få en kommentar av henne, så skulle hun fått tilbake gitt! Og til venninna di: sånne er bare *stikke-finger'n-i-halsen-å spy-venninne* æsj.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Enig i at det å røyke under svangerskapet er mye verre enn bruk av våtservietter.Synesdet å røyke under svangerskapet er noe av det laveste enn person kan synke. Samtidig er det jo ikke bra for barnet om en bruker våtservietter mye,noe hun kanskje hadde lyst til å informere deg om,men forstår at du blir irritert da det hun gjorde var mye verre.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 det at man kan vaske bort maling med våtserviettene er fordi det er olje i dem. Man kan vaske bort maling med olivenolje også ;-) Coop sine er likedan, men ikke farlig. Ellers så tror jeg det kan være lurt å velge noen uten parfyme. Det er jo noen som er snillere enn andre typer :-)
Gjest Skrevet 26. august 2007 #10 Skrevet 26. august 2007 Da hadde jeg blitt pist også! SKjønner virkelig ikke at folk må bry seg! jeg bruker også våtservietter! Er jo så greit å ta bæsjen med det når man er ute.. isteden for å holde på med vann og klut ute... hjemme tar jeg også det verste med våtservietter .. deretter klut..! Mye verre med røykinga hennes.. drittkjerring altså! hehe
jordbærsjokolade Skrevet 26. august 2007 #11 Skrevet 26. august 2007 ..hva er det egentlig som er så veldig galt i å bruke våtservietter? Jeg skjønner jo at det ikke er noe bra hvis barnet feks får utslett, men er det noe annet "farlig" som kan skje, senskader? Jeg bruker våtservietter (uten parfyme)og mesoft om hverandre jeg, hun har aldri vært sår i stumpen!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #12 Skrevet 26. august 2007 Du klarer ikke la være du ? Du er nødt til å komme med en negativ bemerkning om andre folk uansett. La nå røykerne være i fred og slutt å rakk ned på andre som gjør ting annerledes enn deg selv For å sette ting litt i perspektiv : Hva hadde du syns om at noen skulle sagt at uføretrygdede ikke burde få barn ? Hva kan de tilby barna sine egentlig ?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #13 Skrevet 26. august 2007 denne skulle til mamma til liten ...
jordbærsjokolade Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Eeeh, var vel ikke bare henne som snakket negativt om røyking vel? Alle er vel enige om at det er skadelig for barnet?
Gjest Skrevet 26. august 2007 #15 Skrevet 26. august 2007 Da hadde jeg nok fortalt henne hva jeg mente om røykinga ja..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #16 Skrevet 26. august 2007 Har vel litt med at hun bruker ganske kraftige virkemidler i måten hun omtaler andre når hun syns noe er negativt . Selfølgelig er det ikke bra å røyke verken som gravid eller som ammende men virker som at med en gang hun får en sjangs til å kommentere noe negativt så griper hun den . Å bruek uttryk som det laveste av det lave er ganske kraftige ord og det var det jeg hang meg opp i. Men seff dette må ses i lys av alle de andre tingene hun har kommet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå