Tuppamor Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 her også jeg da. Har spurt i en annen tråd om dette også. Modning. Hvordan kan man kjenne dette? Eller kan man kjenne det? Når skal dette skje? Hvilken uke er det mest normalt? Sikkert et rart spørsmål dette, men jeg bare måtte spørre tilslutt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 For meg har det kjentes ut som mensmerter i underliv og krosrygg, og som kynnere. Pluss at det kommer stikk som fra strikkepinner u underliv fra tid til annen. Men det kan opleves ulikt fra person til person, og når det begynner er også individuelt. Jeg har hatt det den siste måneden, er nå ved termin.
Tuppamor Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Jepp! Da har jeg modning. Men det er 2 mnd igjen... Ja,ja... Kommer nok tidlig denne gutten.
MissBenz Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Jeg har også modningssmerter... Men hvor lenge ca får man det før fødselen? Betyr det at jeg kommer til å føde tidligere det da eller?
Tuppamor Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Skulle likt å vist det jeg også. Det er kanskje individuelt? Er førstegangs her så jeg har lite svar på det meste føler jeg. Men jeg har fått beskjed fra jordmor at jeg kan føde før tiden. Å på onsdag fikk jeg vite at gutten har lagt seg med hodet ned. Så jeg tror jeg skal ringe jordmora mi imorgen for å være på den sikkre side. Skal fortelle deg hva hun sier om dette.
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg har en mnd igjen, og fant ut idag at det er modning som skjer hos meg. En venninne av meg fødte inatt, og hun hadde hatt det i to dager før hun fødte, så jeg er litt spent på hvor lenge jeg kommer til å gå slik. har kontroll imorgen hos JM, så skal høre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå