Lamaungene 07 og 10 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Noen som er med på et treff på kommende tirsdag 28. eller torsdag 30. på kvelden? Jeg og Kathrine er ihvertfall klar, så om flere vil bli med så er det bare å si fra hvilken dag som passer best for den enkelte!
Tresnartfire Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hva med meg da?? Har skole til syv på tirsdag. Kan begge, men helst torsdag =) Sikkert litt sliten etter 10 timer på skolen.
Tresnartfire Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Sendte forresten mail til lånekasse og spurte om jeg kunne få ubegrenset med penger fra nav i tillegg. "Din rett til fødselsstipend påvirkes ikke av din inntekt eller formue, det er kun utdanningsstipend (altså det som kan omgjøres fra lån til stipend etter bestått eksamen) og eventuelt forsørgerstipend som blir behovsprøvd mot inntekt og formue." Så da kan man vel få så mye man vil! Kult!! Hehe.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 vi kan fint si torsdag siden det passer best for deg så får se om flere kanskje vil bli med? ellers var det litt det samme som jeg mente som du fikk til svar fra lånekassen at du får automatisk fødselspenger i form av lån fra lånekassen, men disse blir kun omgjort helt til stipend dersom du tjener under gjeldende sats Er ihvertfall slik jeg forstår det
Tresnartfire Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Hmm, hun sa at det var utdanningsstipendet som ble påvirket av inntekten. Så siden jeg tjener endel mer i år så blir mer av stipendet gjort om til lån, mens fødselsstipendet forblir stipend. Så hvis du tjener mer enn 116 000 (ca) så blir deler av stipendet gjort om til lån. Men som jeg forsto så gjelder ikke det fødselsstipendet. Er du enig? Torsdag høres knall ut Skal vi bare si en plass så etternølere også kan komme?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2007 vet ikke helt jeg..hehe, men det vil uansett ikke lønne seg for meg å ta opp nytt semesterlån nå i høst for å få rett på fødselsstipend til neste år, så jeg lar det bare være Ellers kan vi kanskje bare sette opp glipp igjen på torsdag, eller har du forslag om et annet sted?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Jeg slenger meg på jeg:) er det forresten noen flere som skal på det bekken øvelser kurset,,hehe husker ikke hva det hette!!!på torsdag??
Tresnartfire Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Glipp høres fint ut. Når på torsdag kan dere? Jeg kan etter 4 (gjerne senere på kvelden).
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 Da sier vi Torsdag kl. 6 på Glipp Jeg setter opp bim-treff her inne også, så kan flere som vil få det med seg ihvertfall!
Tresnartfire Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Flott =) Skriver et innlegg på februarklubben! Sees på torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå