Lillemor73 Skrevet 26. august 2007 #1 Del Skrevet 26. august 2007 Noen som skal føde på Buskerud Sentralsykehus ? Hadde vært skikkelig gøy å fått til treff. Var på det sist - utrolig artig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ho mor Skrevet 26. august 2007 #2 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg er fra Drammensområdet. Termin er foreløpig 2.april, men antar jeg vil ligge å vippe i månedsskiftet der. Hadde vært artig å blitt med på et treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smellkyss Skrevet 26. august 2007 #3 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg skal føde i Drammen. Har termin 11.mars. Er gjerne med på et treff!! Noen flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor73 Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2007 Hei dere. Ser ikke ut til å være så mange av oss - foreløpig. Innlegget blir jo "eldre" etterhvert, så vi får bare prøve å holde en slags kontakt :-) hvor gamle er dere ? Jeg er 33. Har gutter på 12 og halvannet. Venter i mars. Føler jeg gleder meg om mulig enda mer den her gangen... Skal ha planlagt keisersnitt. Hva med dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå