Gå til innhold

Jeg liker ikke å reise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg har råd til å reise noen steder (se tråd nedforbi), men jeg føler jeg/vi skuffer svigers hver gang vi sier at det ikke blir til at vi reiser ned til denne våren/høsten heller. De blir så skuffet, stakkars. Og vi eier jo ikke nåla i veggen for tiden, så da ble det to avlyste turer til nederland i år.

Det verste er jo at vi mangler pass hele gjengen, sånn at hvis vi skulle funnet tid og penger til billettene så kom det tre stk pass i tillegg. Det er jo nesten like mye som flyturen ned...

Føler det er litt sosialt tabu å ha reisevegring. Jeg liker ikke å sove i andre senger enn min egen, jeg liker ikke å ikke ha ting slik jeg har dem hjemme, og jeg liker ikke at jeg alltid glemmer å pakke noe essentielt uansett hvor mange lister jeg skriver. Jeg hater det at gutten sin døgnrytme blir snudd opp-ned og inn-ut når vi forlater bergensområdet, og jeg hater å leve ut av en koffert. *blærk*

Jeg som trodde jeg var SÅ eventyrlig da jeg var yngre! Skulle liksom backpacke alle veier, bare jeg ble gammel nok. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...